středa 12. března 2014

Polished

K vánocům jsem si přála UV lampu na nehty od Essence a nakonec jsem jí pod stromečkem i našla. Hned druhý den jsem začala experimentovat s laky a musím říct, že je to supr věc. K lampě je potřeba koupit pár dalších produktů, ale nijak moc se neprodraží. Nalakování obou dvou rukou mi trvá 45-60 minut. Je to trochu delší proces, ale nehty mi vydrží i týden bez poškození. Když už se vám nehty nelíbí, jednoduše lak z nehty sloupnete. Ze začátku jsem ke sloupávání používala tyčinku z růžového dřeva, ale poškodila jsem si tím nehty. Myslela jsem, že je to lakováním, ale bylo to mechanické poškození tyčinkou. Nehty nemám teď vůbec zničené, lak se krásně leskne a vydrží opravdu dlouho. V lampě se dají udělat i nehty na nohou. K výrobě ''gelových'' nehtů je potřeba lampa, čistící tekutina, podklad - tzv.primer, slupovací bázi, lak dle vlastního výběru a krycí gel. Ten se prodává ve dvou verzích, buď čirý na barevné laky nebo jemně růžový na francouzskou manikůru.





  

  




Postup je strašně jednoduchý.

1) Nehty zkrátíme na požadovanou délku a zapilujeme

2) Na vatový tamponek naneseme trochu čistící tekutiny a očistíme nehty

3) Na nehty naneseme primer, hned se vstřebá

4) Potom na nehty natřeme podkladovou slupovací bázi a dáme do lampy. Doporučuju začít nalakováním palce a dát ho hned do lampy. Pokud gel hned nezapeču, stává se mi že se na nehtu zdeformuje.

5) Po vyndání z pece z nehtů pomocí čističe setřeme lepkavou vrstvu a nalakujeme nehty jakýmkoli lakem.

6) Po zaschnutí laku naneseme vrchní lak a dáme do lampy. Nechávám nehty v lampě 2 minuty (2 cykly), po jednom se mi gel nezdá dost ztuhlý.

7) Očistíme čističem lepkavou vrstvu

HOTOVO!!


               
                                                                                                           
                         
                                                     

                                 


Omlouvám se za kvalitu fotek, jsou focené večer s bleskem, tak jsou dost přepálené. Snad to bude příště lepší. 

O víkendu budu pryč tak nevím jestli se tu bude článek, už nic neslibuju. Mějte se fajn a užívejte zbytek..em...noci? 




Žádné komentáře:

Okomentovat