neděle 9. března 2014

My favourites

Tak nejdřív bych se ráda omluvila za to, že jsem nedodržela (opět) slib a nepřispívala jsem. Zjišťuji, že nemám úplně vyvinutý smysl pro povinnost. Musíte mě brát trochu s rezervou. Radši už nebudu nic slibovat a budu psát. Od důvěryhodného zdroje jsem totiž zjistila, že můj blog pravděpodobně čte další osoba, tím pádem už mám tři čtenáře. Ano, jedním z nich jsem já, až tak hluboko jsem klesla. A tři lidé už jsou společnost a proto na blog nesmím tolik kašlat. Držte palce, zarytá zastánkyně prokrastinace se snaží pracovat. Tak, teď už konečně k věci. K založení mého vlastního blogu mě inspirovaly hlavně ostatní fashion/lifestyle blogy. Dneska bych se s vám ráda ukázala moje oblíbené blogerky, které sleduji a které mě inspirují, jak svým stylem, tak některé i myšlením a názory. Snad se článek bude líbit.


Mojí první oblíbenkyní je Mia z blogu kissbookbymia.blogspot.com. Vede blog hlavně o líčení a make-upu vůbec. Líbí se mi její styl psaní, její příspěvky na mě působí hodně upraveně a příjemně. Bohužel nepřidává moc často (já mam co říkat). Často recenzuje kosmetiku a myslím že jí hodnotí objektivně. Příspěvky jsou propracované, nejsou napsané jen tak "abych něco přidala" (jak to často je v mém případě).  Připadá mi přirozená, její blog je pro mě velkou inspirací a moc ráda se na něj vracím. 



Další blogerkou je Téra z blogu mujblondblog.blogspot.com. Na jejím blogu na mě vždycky dýchne pozitivní energie a pohoda. Pořád je usměvavá a vtipná.  Moc se mi líbí její styl psaní. Je nenucená a přirozená. Její outfity nejsou nijak přehnaně originální ale některé jsou opravdu moc pěkné. Outfitové příspěvky střídá se skvělými recepty. Spíš než pro fashion inspiraci se na její blog chodím odreagovat a pobavit.




Zuzka z redpoppystories.com je pro mě nekonečnou studnicí nápadů a inspirace. Její outfity jsou neotřelé a originální, ale nejsou nevkusné. Navíc je moc milá a usměvavá. Její styl naprosto zbožňuju. Je to takový snílek a to mi přijde strašně moc osvobozující. Nenechává se svazovat módou ani ničím jiným. Je prostě svá.



Teď přichází na řadu některými lidmi milovaný, jinými nenáviděný blog modnipeklo.cz. Já jsem rozhodně jeho příznivcem. Jeho pisatelka Ada má osobitý styl kritiky, ale její blog mě donutil zamyslet se nad svým stylem a spoustu věcí změnit. Píše články s radami, jak se správně oblékat ale taky "peklíčko", články s fotkami špatně oblečených lidí. Podívejte se sami a rozhodněte se, jestli jste milovníci nebo odpůrci.



Poslední favoritkou je Anička z blogu annastranska.blogspot.com. Je přibližně stejně stará jako já a její styl mě uchvacuje. Občas je minimalistický, občas zdobný nepřestává mě překvapovat. Navíc má moc pěkné a profesionální fotky. Články přidává hodně často, takže mám vždycky co číst.


Ve skutečnosti sleduju víc blogů, ale tyhle jsou moje nejoblíbenější. Na každém z nich se mi líbí něco jiného. Tak trochu mě baví sledovat životy jiných lidí (asi jsem trochu stalkerka). Tak zatím, doufejme že tohle není na dlouhou dobu poslední článek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat